مدیران عصر ظهور

خط مشی گذاری و مدیریت اسلامی

خط مشی گذاری و مدیریت اسلامی

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

دغدغه دین و از هنگامه ورود به عرصه علم و دانش و علی الخصوص علم مدیریت، دغدغه علم دینی و مدیریت دینی و اسلامی همیشه همراهم بوده است. در این وبلاگ، درصدد پرداختن به گوشه ای از دغدغه هایم در عرصه مدیریت اسلامی، مدیریت دولتی، خط مشی گذاری عمومی و مسائل سازمان هستم.
یا ایها العزیز
عنوان وبلاگ را مدیران عصر ظهور نهاده ام که بدانم برای چه مدیریت می خوانم و برای چه مدیریت تدریس می کنم؛ در زمانه ای که علم مدیریت مدعی ترسیم چشم انداز برای سازمان ها است خود از نبود چشم اندازی پابرجا رنج می برد. اعتقادم بر این است که رسالت رشته مدیریت در جمهوری اسلامی ایران و در قالب تفکر انقلاب اسلامی، باید معطوف به عصر ظهور باشد. تربیت مدیرانی مدبر، سخت کوش، آینده نگر، عاقل، معنوی، عادل، مردمی و سرشار از عشق به امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف.

در این راه، معترف به قلت بضاعت خویش و در عین حال رجاء واثق دارم که این خرقه و تلاش کم ارزش بنده را به لطف و کرم خویش پذیرفته و مبارک گردانند.
مفلسانیم و هوای می و مطرب داریم                                           آه اگر خرقه پشمین به گرو نستانند.

یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُّزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَآ إِنَّ اللّهَ یَجْزِی الْمُتَصَدِّقِینَ


سوایق علمی
کارشناسی ارشد پیوسته
معارف اسلامی و مدیریت صنعتی دانشگاه امام صادق (ع)
دکتری مدیریت دولتی گرایش تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
استادیار دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران